zaterdag 25 mei 2013

gefeliciteerd!

En dat roep ik vandaag twee keer!

Een eerste keer voor Dochter 2. Zij was gisteren jarig. Negen lentes jong. Ze werd op school gevierd, en daar horen traktaties bij natuurlijk. Eén van mijn eerste pins op mijn Pinterest-account was deze, maar ik vond nergens de geschikte doosjes (nee, zelfs niet bij Ava). Dus werden het zakjes.




















We vulden ze met roze spekken, en aan elk zakje kwam een gepersonaliseerd stukje fruit :-). De tape die ik met Valentijn kreeg van Marieke paste er perfect bij. Nog een touwtje eraan en een stempel erop, en voilà: klaar!

Mijn tweede "gefeliciteerd" gaat naar de winnaar van de give-away. 91 reacties, waarvan één man! De onschuldige jarige mocht een nummertje kiezen tussen 1 en 91. Ze dacht na, en koos toen 8. Ik telde alle reacties na en kwam uit bij Laura als achtste.
Zij schreef :


Proficiat met je verjaardag!! Ik doe graag mee.

Gefeliciteerd, Laura! Mail je mij je gegevens, dan komt het mannengerief zo snel mogelijk bij je terecht.
En aan alle anderen: hartelijk dank voor de fijne verjaardagswensen, én voor jullie deelname! De handleiding voor het mannengerief komt eraan, dan kunnen jullie er snel zelf aan beginnen.

18 opmerkingen:

  1. Heel mooie en leuke traktaties! Geniet van het zonnetje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke vrolijke traktaties! Gefeliciteerd met de grote meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige traktatiezakjes! en gefeliciteerd aan de jarige én de winnares vd give-away!
    fijn dagje nog
    Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Joepie!! Ik spring hier een gat in de lucht ;-). Als ik dat op voorhand had geweten, had ik een heel epistel geschreven ipv maar één zinnetje, haha... Dank je wel! Mailtje volgt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk idee voor traktaties :)
    ook proficiat aan allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe traktaties! Blije kindjes zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke traktaties, felicitaties voor de dochter en de winnaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 'k Vind die van jou zelfs mooier dan die op pinterest!
    Gefeliciteerd nog trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, ontzettend leuk geworden! En mooi dat de tape van pas komt ;-) gefeliciteerd nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte gefeliciteerd met je dochter! Prachtige traktaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Potjandorie....was zo graag de winnaar geweest! Maar we geven niet op en gunnen het ten volle aan Laura!
    Keitoffe traktatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog van harte!! Wat een superleuke tratatie! Lang leve Pinterest en een beetje van jezelf :-). Heb weer even lekker bijgelezen hier. Nog hartelijk dank voor je lieve felicitaties!

    Liefs, Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. proficiat laura, en ook voor dochter 2! al 9!!! :) en leuk die fourniturenzakjes. voor geboortesuiker gebruiken wij deze keer iets gelijkaardigs. :)

    www.mamajulesbrussels.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk die traktatie, de kindjes op school zullen wel blij zijn :-)

    Groetjes Nicolle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Eva, De tas is vandaag aangekomen!!
    Ziet er zeer mooi en professioneel uit, dank je wel...
    Heb er net over geblogd. Je vindt het terug op: http://querida-jotixa.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...