woensdag 11 oktober 2017

de pinguïn-winnaar

Tot gisteren konden jullie meedingen naar een One To Hug, the penguin-edition. Ik telde 76 gegadigden waarvan er 4 geschrapt mochten worden omdat ze geen baby's in de buurt vonden maar gewoon iets liefs wilden zeggen. Fijn. x

give-away

Een niet nader genoemd onschuldig kind riep een cijfer tussen 1 en 72, en dat bleek 52 te zijn. Liesje Knutselt reageerde met bovenstaand bericht en ik denk dat het lot dat schoon beslist heeft.

giveaway

Dus, Liesje, stuur je mij een mail op goris.eva@telenet.be? Dan spreken we verder af.

Aan iedereen een dikke dankjewel om mee te dingen naar het jasje, en niet getreurd: je kan er gewoon zelf ook eentje maken! Het patroon vind je hier. Bovendien krijg je er een gratis uitbreiding bij in de vorm van een badjasje. Eén patroon, duizend mogelijkheden.


5 opmerkingen:

  1. Proficiat Liesje ,
    Dat speciale kindje zal stralen in Eva haar speciaal jaske .

    Dus morgen naar Lier of Leuven voor pinguïn stof ....
    Nog een fijne dag .

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm. Ik dacht dat ik gereageerd had, maar daar is precies iets mee misgegaan... Gelukkig geen baby, dus ik dong niet mee naar het jasje. Ik vroeg me alleen af hoe je die kamsnaps in dat jasje krijgt. Ik ben, na een eerder debacle overgeschakeld op gewone knopen, maar zo blijft mijn collectie snaps in de kast liggen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heb je een kamsnaps-tang? Want zonder die tang lukt dat niet. Bij wat dikkere stoffen is het soms ook wat lastiger.

      Verwijderen
  3. Het lot is iets schoons, soms. Ik ontdekte deze week dat het opzetstuk voor de plastic prym knopen ook werkt voor Kam Snaps. Het is een dingetje van niets, los verkrijfbaar, en past op een gewone prymtang. Ik vind het veel makkelijker hanteerbaar dan de tang van Kam Snaps zelf. (Die ik kwijt was. Dubbel hoera dus, want wat moest ik met al die tangloze snaps in mijn schuif.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, ik ben hier zo blij om! Echt een hart onder de riem voor de mama van een heel bijzonder kindje! Zij maar zeker dat het kindje zal stralen.

    BeantwoordenVerwijderen

Altijd blij met jullie reacties, dankjewel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...